by amanda

| Vardag

Förlåt för dålig uppdatering och jag har inte tid att blogga heller. Jag kom precis hem och Hanna är här. Innan så var jag med Cecilia. Vi åt kladdkaka, tog det lugnt och sjöng singstar. Så dagen har varit mysig. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag väl gå och lägga mig. Pussar amanda <3

tagen förra vintern'

C E C I L I A ♥

Skulle hanna sova hos dig ?

ronja

sv: tack :)

sandra

sv: mm :P

vad händer ikväll då? :)

Amanda & Elin

Tack så mkt :) härlig blogg du har!

Gå gärna in på vår blogg och ställ en fråga i vår frågestund...vore jätte snällt!

ronja

sv: tack :)

Emma-FOTOBLOGG

Hej!

Hoppas allt e bra med dig?:)

Med mig e de toppen!:D

Ha en fortsat bra dag!:)

Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: