by amanda

| Vardag
Jag har precis kommit hem. Och galet vad bra bion var ! Vi såg som sagt Harry Potter. Jag och syster åkte in till Medis, där vi mötte farfar och styv farmor. Och sen när bion var slut gick vi och åt på tacobar. Tack för idag, det var jätte mysigt ! Sen åkte jag hem och blev hämtad i centrum av pappa. Jag skriver av filmen senare ikväll eller imorgon. Nu ska jag kolla på Paradise hotel som jag missade. Puss&Kram
Anonym

förlåt för jävligt efterblivet svar, haha har inte hunnit blogga på ett tag:)

men allt är bra med mig, hoppas att allt e bra med dig med :) KRAMAR

sofia

hehe joo :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hoppas jag med! :)

Viktoria♥

härligt att höra :) jodå min dag har också varit kanonbra idag :)

B E L L A H U U Y N H ~

sv: heeh okej :P



allt bra då +:D

L I K E S O F I E [foto]

- Nu ska jag sova, natti :)

Linda - ndaiL

Jag ska sova snart :D

bex.

tackar ! :D

Netty

sv' okej så roligt ^^

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; okej ^^

O L I I I V E E N

härligt , jadå det är bra med mig med :D

bella

har du sovit gott? :D

lisen

sv: Varse ;)

Hur mårs idag då?

ronja

sv: hihi, tack :)

fin bild!

Maria [Fotoblogg]

sv; Tack så mycket ;)

soofie

sv:taack:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: