"Mycket kan hända"

| Djupt
"Personerna du håller närmast hjärtat, dom du älskar.
Se till att aldrig tappa bort dom. Det är en långt liv, mycket kan hända."
Fanny

Svar: Ja, det är ju en bra idé :D

Anna €

kanske skola, sen sla jag umgås med min pappa :)

Så blev det ett till inlägg ;)



sv: haha okaj, du får sova så gott senare då! :D

sandra

godnatt!

Anna €

Kanske inte ska gå imorn.

Ellinor

Snygg blogg! :)

Hur e det?

Kram!

ELLA GRÖN

tackar!:)♥

vad ska du göra imorgon då?:)

Anna €

Problem hemma. Har nog inte riktigt ork till skolan :)

ELLA GRÖN

Jaha okej. jag ska på skolan och sedan ska jag kolla på när min lillebror spelar fotbollsmatch, sen ska jag inte göra så mycket mer:)

FOTOGRAF Anton

okej jag gör typ inget ;)

haha ja det är bara bra! :D

Taaackar :)

Ellinor

sv. Bara bra! :)

Haha, tack men nej ful! :(

Kram

sandra

sv: jag har haft det sjukt kul :D

Sara - Mamma till Nova

Nja jag ha varit på marknad, sen blev de middag. Och ikväll ha de blivit film. :D Sj då?

TIEPAMANDAHH

fiin blogg :D

haft en bra dag? (:



(Följer duh min, följer jah din)

b i e b e r f e v e r ♥

vi gör ju de :D

soofie

sv: yes! :) haft en bra söndag kväll ?

M A L I N :)

hihi fin bild (:

M A L I N :)

Jaa jag använder löshår (: <3

Linda - ndaiL

Gonatt!

Mathilda

att må bra ja , man har inte tid fatt må dåligt all the time i livet . 95% av livet bör bestå av glädje tycker jag (:

MissCM

sv: haha fasen vad typiskt! jämt när jag gillar något så säljs det inte längre :P

jag har lagt till dig på bloglovin nu, säg till när du har lagt till mig med :D

sandra

aw tack!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: