hiss/diss

| hiss/diss


* Höst kläder
Nu är det höst vilket innebär att det kommer in en massa snygga höst kläder. Stora mysiga koftor, snygga cardigans och härliga halsdukar. Jag ser verkligen fram emot dagen då jag och Ida ska åka och höstshoppa !

kläder från h&m


* Escada - Absolutely me
Denna parfym har jag och den doftar gudomligt. Jag köpte den när jag åkte Eckerö linjen för någon vecka sen och har använt den i stort sätt varje dag sen dess. Jag ångrar inte en krona :)

* Jag fet dissar alla sk*tungar som sitter och skriver fin blogg till alla bloggar dom kan hitta.
Nej men ärligt talat. Det är ofta jag får komentarer som fin blogg, bra blogg o.s.v och när jag sen tittar in i deras blogg för att tacka och bläddrar igenom komentarerna ser jag att det står tack i alla komentarer. Ska man komentarer någons blogg ska man mena vad man skriver och inte bara komentera för att få fler läsare.

* Sommaren slut
Jag har ingenting emot att skolan har börjat. Det ska faktiskt bli ganska intressant och jag har verkligen saknat mina vänner. Men för varje dag som går längar jag tillbaks till sommaren, värmen och landet. Att det kommer dröja ett år innan jag får komma tillbaks dit och känna vinden i håret när vi åker båt plågar mig. Jag önskar att det kunde vara sommar året runt .. 

R e b e c c a

sv: Tack! :)

elina

jaa!:D

E M A . W O R L D

Härligt :) Jorå det funkar:D

Millaaa

sv; hehe ja ;)

Netty♥

sv' kan tänka mig det :D

julia och hazal-skoliosbloggen

sv: tack så mycket! :)

Netty♥

sv' okej:D

E M A . W O R L D

hih th! :) börjat skolan än?

Millaaa

sv; skola och typ sova ;p sj? :)

Netty♥

sv' får se när jag orkar baka (a)

E M A . W O R L D

jaaa!!! -.-

Sara

ja verkligen! :)

Millaaa

sv; okej :)

angelica

härlig blogg!

julia och hazal-skoliosbloggen

sv: vad händer ikväll? :)

elina

himlans härligt du!:D

D A N I E L A ♥

- det kan jag förstå, och baraför det blev jag så sugen på det med att jag gjorde de själv :D haha

Netty♥

sv' de är det säkert (:

julia och hazal-skoliosbloggen

sv: samma här, vi ska helt enkelt chilla :)

Millaaa

sv; hehe, göru nu då? :)

E M A , W O R L D

ofc :d

D A N I E L A ♥

- som bara den (a)

elina

så tråkigt att skolan börjat ;( xd

julia och hazal-skoliosbloggen

sv: ja verkligen, imon är det skola igen, massvis med plugg you know ;)

elina

skola här med ;)

Sandra

Heej! Har dagens blogg - tävling på bloggen, så va gärna med om du vill! :)

Hur är det med dig annars? :)

Pinky

Du kan flytta utomlands där är det ju sommar året runnt:)



Tack för din fråga i minfrågestund:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: