Gissa kändisen

| Vardag

Rätt svar är Ryan Reynolds

Gissa kändisen. Alla som gissar rätt blir länkade.
Tävligen håller på till klockan 16.30.
Lycka till :)

http://vvald.blogg.se/
http://annikaekman.blogg.se/

Dolly

ska iväg på fika nu

M A L I N :)

Vad händer idag då (:=

jenniifer - photography

sv. haha men jagmed :o

caisa

sv: :D



Zack Efron? :)

soofie

sv: okejs :D, men då funkar de juh :D,

Vannichi

Allt bra :)?



/ Kram

M A L I N :)

haha asså jag har ingen aning :P

soofie

sv: dock syns inte alla kategorier som jag har lagt till :O?

ojj har ingen aning :O:)

soofie

sv: har gjort de :) som ex this or that. sen skrev jag de som en kategori men den syns inte :S xD

-cTack har ingen annibg om vem det är?

angelica

Roligt ;D

caisa

sv: okejj :D

jenniifer - photography

hehe försökte lista ut men har ingen aning :)

M A L I N :)

hihihi yes :P

- ok men jag vet inte!

- Vet inte fortfaraande

annika

det är ryan reynolds :D

jenniifer - photography

sv. hahha ingen aning (A)

Sofia

Ryan Reynolds tror jag ! :)

jenniifer - photography

sv. hehe ja (a)

Elina

ingen aning :O

gjort idag då?:D

Dolly

jim carry ?

sofia

Hihi jo vet:)

soofie

sv: hur gör man de dåe :)

w :)

haha okej;d.

vad gör du?

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

han är såå snygg!

Sandra

Idag har jag varit i skolan och tränat. Hur ska kvällen spenderas?

Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: