Fredagen den 13

| Vardag
Idag är det otursdag ! Det kanske är bäst om man stannar hemma .. ? Fast jag var ju det igår så skulle nog inte tro det. Idag blir det Ung 08 med tjejerna igen. Men ska inte vara där så länge för runt fem ska jag till landet med resten av familjen. Det är i stort sätt sista helgen vi är där så jag tänker följa med. Men förmodligen är internet med som vanligt ! Jag har i allafall precis duschat och åt frukost precis innan dess. Jag ska snart börja göra mig klar. Men vi hörs om en stund igen. Pussar amanda <3

bild på mig och filippa från donken i tisdags :)
Therese Ejenstam

Söt bild:

MATILDA

tack söte :D

AnnA ¤

vad gör du?

ja det är det, men använder inte mina inlägg till en chatt så! :)

Linda - ndaiL

jo!

nathalie o ebba

gissa kändisen är nu uppe i bloggen. Vet du vem det är? Isånnfall blir du länkad ;D

Netty♥

sv' man får hoppas på att det inte händer något dåligt idag :)

Cajsa

Hellu! :D Förlåt att jag aldrig skrev igår men jag tog en dag off från bloggen. Orkade inte och hann inte heller för det andra. :P Men nu är jag inne en snabbis men vet inte hur länge..^^ Åker hem idag ocskå.

Allt bra annars då?

R e b e c c a

sv: Vsg ^^

Jennifer - fiiniisjennifer.blogg.se

japp, vad gör du idag?

har du någon pojkvään???

Elin & Amanda

hoppas du inte får otur idag :D

Sandra

Hej vännen! Vad pysslar du med idag då?

Kram

D A N I E L A ♥

-vad hittar du på då?:)

Jennifer - fiiniisjennifer.blogg.se

okej, okej, hehe nepp

sofia

okejj, inte mkt:D

Elin & Amanda

sv: hehe tack :)

nathalie o ebba

rätt svar på gissa kändisen kommer upp senare under dagen (:

Cajsa

det är helt okej. händer idag då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: