by amanda

| Vardag
Detta blir nog kvällens sista inlägg. Jag börjar 8 imorgon, så måste alldeles strax gå och lägga mig. Men först ska jag föna håret, annars ser det så konstigt ut när man vaknar om man har blött hår ! Jag har som sagt bara slappat ikväll. Imorgon vet jag inte vad som händer, eftersom Ida ändrade våra planer. Så antingen blir det plugg eller vara med någon annan. Vi får se.
Godnatt på er <3
E M A . W O R L D

så lite så :D va gör du

E M A . W O R L D

okej :D ser på film

Mathilda - sjondinen.blogg.se ♥

sv: Skola, sen ska jag ta hål högst upp i örat, du då? :)

KRAM ♥

Anna €

ja :)

nicole$pinord

svar; Tackar haha :D

sofia

görru?:D

E M A . W O R L D

kollade nyss på någon som e på 4AN MEN NU PÅ 5AN :d

Mathilda - sjondinen.blogg.se ♥

sv: Okej :)

KRAM ♥

ELLA GRÖN

tack så mycket!:)

sandra

oja!

jahajaa då får du ta och sova så gott då! :)

Anna €

Vi fick shoppa :)

Anna €

ja :)

Det står ju "så måste alldeles strax gå och lägga mig. " så det är ju ändå snart? ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: