by amanda

| Övrigt

Det finns andledningar till min dåliga uppdatering även idag och igår kvälll. När Ida kom till mig igår kväll gick vi till ica för att köpa godis. När vi kom hem igen dunkade vi musik. Efter ett tag drog hon hem till Conrad för att jag skulle äta. När jag ätit gjorde jag mig i ordning och sen skulle vi mötas igen men vi ville olika saker så jag drog till Björkhagen istället. Där träffade jag Annie, Linn, Olivia, Saga, Lisa och Ella. Vi stog och snackade ett tag och gick sen hem till Saga. Vi stannade inte så länge utan jag, Annie och Linn åkte till Kärrtorp. Gick hem till Muffe där han, Leo och Erik var. Vi gjorde ingenting speciellt. Vid halv 12 kom jag och Linn hem till mig. Kollade på film och somnade någon gång runt 2. När vi vaknade imorse kollade vi på 2 filmer och så drog hon alldeles nyss. Resten av dagen ska jag bara chilla galet. Jag har verkligen ingen lust att dra ut fast jag planerat med Filippa .. Men jag är med henne imorgon istället. Och föresten, Ida målade mina naglar igår. Här kommer resultatet :)

Netty♥

sv' tack så mycket ^^

Millaaa

sv; hehe okej, ja de ska faktiskt bli lite skoj att börja skolan ;)

ange

Ja, undrar hur den ser ut nu? om den lever och så.

D A N I E L A ♥

- skönt att höra:)

Linda - ndaiL

fint :D

ella

sv: okej, väntar på oskar :)

fina bilder!

E M M A

Sv:Ikväll ska jag bara chilla och njuta av sista sommarlovskvällen, sjd?:]

dilara

Veckans blogg finalisterna är redo!

Det skulle va jätte snällt av dig om du rösta på nån av dom bloggarna som du tycker ska vinna? kram! :D

D A N I E L A ♥

- nja inte så mycket har mest slappat:) själv?

Netty♥

sv' snygga bilder btw :D

Millaaa

sv; jag börjar åttan, dudå? :)

adelina

sv: jo det är bara bra :) gjort idag?

L

har du lösnaglar eller är det dina ?<3

Netty♥

sv' det var så lite :)

adelina

sv: okej mysigt :D Vad bakar du?

L

riktigt nice ju!

Linda - ndaiL

:D

Netty♥

sv' skolan. hos dig då?:)

Dolly

:)

Linda - ndaiL

blir nog som vanligt :)

ella

sv: ja oskar är min pojkvän :)

tack så mkt.

vad ska du göra ikväll då?

soofie

sv: bara ta de lungt :) skola imorgon "/ vad ska du själv göra :)?

Millaaa

sv; hehe jaha okej :)

S A N D R A

va fint :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: