by amanda

| Övrigt

Idag var det ju skola, och jag tycker det känns helt okej att vara tillbaks. Visst är det lite halv tråkigt men inte hemskt som mina vänner tycker. Jag tycker det är kul att få träffa alla kompisar igen, som man inte umgås med på fritiden. Jag har haft ett grymt sommarlov och ångrar ingenting ! Hur som helst så slutade vi klockan 12, men först fick man äta om man ville. Så vi drog efter lunchen, jag & Hanna, Elin, Annie och Filippa. Vi åkte till Hammarbyhöjden, köpte en varsin dricka på Ica och sen hälsade vi på Basse en snabbis. Efter det åkte jag, Hanna och Filippa till Kärrtorp där vi träffade Emil och Matte. Annie och Elin kom en liten stund senare. Vi stannade inte i Kärrtorp speciellt länge innan vi drog vidare. Men Hanna mådde inte speciellt bra så hon och jag drog hem till mig istället, åt pannkakor och kollade på film. Hon gick för typ 30 minuter sedan. Menmen, vi hörs senare. Kisses <3


fråga mig inte varför det är en ruta över hannas mage, hon inbillade sig något ;)








Eleenaa

sv; aha okej :) hehe fina bilder ;D

Alva

Har "dagens blogg" på min blogg! Gå in och anmäl dej, Vad har du att förlora?

Gud, va jag blev sugen på pannkakor nu... :)

N

vem känner jag ? ;d

AnnA ¤

jadå :D

Jessica

Fin blogg :) Allt bra med dig idag? :D

Therese Ejenstam

Tack sötis:D

L

tack :)=

Linda - ndaiL

fina bilder

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

asså jag vet inte riktigt, det hade varit synd att missa filmen MEN jag är glad att vi inte såg den på bio iaf XD

Cajsa

tack! :D

hehe, det är det som är meningen..xD

sofia

Jepp:D Allt bra idag?:D

MINA

har en rolig tävling på bloggen :)

kika in om du är intreseserad!

angelica

åh mums med pannkakor!

w :)

tack :)

vad har du gjort idag då?

' OLIVIAALM

varsågod =)

soofie

sv: okejs :)

elinochamanda

snygga rosa converse :D

va braa då :)

karin

lagt till dig nu! :) säg till när du har lagt till mig! :)

kraam! <3

nicole$pinord

svar; :D

kassandra

sv: det är jätte bra,självdå? :D

Sara

gud vad gött det såg ut med pannkakor! :) kika gärna in hos mig och tyck till om min nya header! :)

amanda

Åh, haha, jag älskar pannkakor!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: