by amanda

| Vardag
Grattis Cissi. jag hoppas din dag blir toppen sötnos! :)

Hallå Hallå :) Jag gick upp 06.15 så snacka om att jag är trött, men jag klarar mig nog. Jag slutar 17 idag så vi får se vad som händer efter. Jag måste möta angelica så jag kan få mina kläder i allafall. Jag har i allafall precis gjort klart 2 stycken jobb här. Först några mässingsbrickor och sen slängt en massa kartonger. Men nu ska jag inte babbla på här om en massa ointressant. Vi hörs när jag slutat jobba. Pussar amanda <3

bild lånad från google
Linnea

re: jobba med vadå? :P nej ska städa typ, haha skit tråkigt ^^

MATILDA ROSQVIST

usch, han är inte snygg nånstans =(

matilda

Du, jag har tänkt på en sak! Inte att jag personligen bryr mig det minsta, men längst ner i varje inlägg står det "alla bilder är tagna av mig om inget annat anges blablabla" men ex. den här bilden..? Den har du ju antagligen inte (annars är du jäävligt cool) tagit själv, men det står inte vart den kommer ifrån, alltså menar du att du tagit den själv? ;) Kram

Mathilda

har du redan sett den ? :o

clara

Allt bra idag?:)

w :)

ja? :p

oki(:

Anonym

En ledtråd då... Det är en tjej jag menar! :D

caroline.

sv: ja :D

åh tack sötnos :)

ELIN - FOTO & VARDAG -

inte så mycket :) , typ samma :D

ida

sv ; tack för din röst (:

Amanda & Elin

sv: Yeay :D Vi vann ;)

MATILDA

usch vad jobbigt att gå upp så tidigt :(

Julia

- Ska kolla om hon svarat:D

R e b e c c a

sv: :D

Hur mår du? :)

kram

Jennifer M.F

Hej! Får jag fråga om du kan vara så jättegullig och rösta på mig i en tävling hos shoppaholly där jag är en av finalisterna? :) Det skulle vara så snällt för jag vill så gärna vinna! Alla som röstar får en länkning hos mig när tävlingen är avslutad :)

Kram!

Nr 11 !



http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-elf.html#comment

AnnA ¤

vad gör du? )

sandra

sv: haha fan va sämst jag är på att gissa kändisar :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: