by amanda

| Vardag
Hej alla sötnosar :) Idag har det varit otroligt fint väder, sjukt varmt ! Och jag hade svarta leggings på mig .. Jag drog i allafall hemifrån runt halv 3, mötte My i centrum och efter en stund kom Moa och Filippa. Vi stog där och chillade medans vi väntade på Elin, Annie och Linn. När de kommit åkte vi in till Ung 08. Träffade en massa kompisar och hade lite vattenkrig. Runt halv 5 drog jag och My hem eftersom jag om en liten stund ska till landet. Men vi stannade i centrum och köpte glass =D Nu är jag hemma och väntar på middagen. Nästa gång jag bloggar så är jag på landet, vi hörs då ! Puss&Kram amanda <3

det gäller att bjuda på sig själv, nej men jag höll på att börja skratta precis när hon tog bilden (a)
J U S T S I N G I T ♥

Hur är de med dig idag då ? (=

Therese Ejenstam

Har dagen varit bra:)?

soofie

sv: ah :) hur är de med dig idah :D ?

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

aa varse o grattis :P



vad tycker du om dagens outfit? :)

J U S T S I N G I T ♥

sv: de är toppen (;

Netty♥

sv' jao (:

Therese Ejenstam

Min dag var bra. Jag är 17 år:)

soofie

sv: härligt :) jodå de är bara bra trött i fötterna bara xD

taack :)

ida myrin ♥

sv: tack så mycket :) lagningsverktyget i ps5 + penslar!



är den? :o vad har du för webbläsare?

Jennifer - fiiniisjennifer.blogg.se

Var gärna med i veckans blogg!

Tipsa gärna de andra :)

// fiiniisjennifer.blogg.se

Netty♥

sv' varit på lite ärenden med mamma. själv?:)

Therese Ejenstam

Aha,då förstår jag:)

J U S T S I N G I T ♥

sv: Japp :)

Netty♥

sv' okej. vad är ung08 för något? xD

Jennifer - fiiniisjennifer.blogg.se

vrf?

KeyYo

fin bild! :D



~ Kika in på bloggen och kommentera väldigt gärna något inlägg och gör mig jätteglad!~

ebba

sv; aha! nej jag läste inte det. läste bara att man inte fick kopiera dina bilde och det. så trodde att det var du:P hehe

allt bra annars?

MyzaaN

söt bild :d

C E C I L I A

Haha träffade du Desiree på Ung08? ;)

Var hon snäll? :P

Puss ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: