by amanda

| Vardag
vi har precis målat på ägg, rikitgt mysigt !
visst blev dom fina ? :)
 
dom 2 första är mina, fram&bakifrån.

och det här är allas i familjen.
sandra

åh vad kul och måla ägg, det var evigheter sen man gjorde det ju :D

sandra

okej, fett roligt :)

sandra

väntar på att min pojkvän ska kolla klart på talang så att vi kan gå :P själv då?

Cicci

svarar på alla komentarer :)

Lexie

så söta :D

aww

tack du :D

Linda

söta ägg:D

glad påsk:D

Lorissa

Tjusigt!!



sv: Ja, det är så annorlunda - vi kallar det bara för stugan, inte för landet :)

Ciiz

jag drack öl hela natten. och nu idag ska ja inte göra ett skit. själv då?

Beatrice Jakobsson [foto]

glad påsk <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: