by amanda

| Vardag
nu har jag plockat fram kläder till imorgon och ska snart tvätta bort smink och göra mig i ordning för att gå och lägga mig. är jätte trött redan nu så jag kommer säkert sova jätte bra. jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon. ska kanske vara med amanda johansson. annie ska i allafall sova hos mig men vi ska inte träffas fören typ halv 10 eftersom hon ska till grönan på dagen. men, nu ska jag dra. pussar amanda <3

jag är kääääär !
Nath

Han är ju en riktig hunkhunk =)

Linn-Lay

hej hej

kikade in igen och tänkte endå passa på att önska dig en trevlig kväll och lämna lite spår efter mig när jag endå va inne igen :D

Sabina

sv/ Haha, dumma vi är ;)

sandra

tack så mycket!

Anonym

allt bra idag?<3(:

Anna

sv: Ingen fara, gud så härligt :O var har du varit ? det är bra, hur är det själv ? ^^

C A R O L I N E ♥

SVAR skönt att höra. jo jag mår bra :)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. hihi jo helt okej:) sj då? :D

hanna

njaa, de är sådär med mig..

maria

sv: okej, i norrköping :)

tack! :D



han är sååå snygg!! ;)

kram!

moa

sv: hihi :)

tyvärr inget jag nämner här :) men usch va tråkigt med regn!

Anonym

sv; jag gör inte så mycket, själv då :)?

Ida

Svar; Tack! Allt bra med dig? :)

sagha

ja absolut själv då?:)

Z :)

åhh taylor lautner :D

sagha

Hej nu har jag en liten självförtroende tävling, där man ska skriva tre posetiva saker om sig själv.. Sååå det skulle vara jätte kul om du ville vara med!:)

CAMIE

Kan jag tänka mig ;D

Härligt härligt =)



Trevlig helg på dig ^^,

jenny

Hej,

Jag skulle behöva din hjälp. Så jag undrar ifall du skulle vilja rösta på två av mina bilder. Det hade varit jätte gulligt ifall du ville göra det =D



http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/fjallen-10

http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/fjallen-8

FlizanLizan

sv: hehe okej :P

allt bra idag då? :)

J U L I A♥

Allt e bra själv? :)

Förresten Taylor Lautner är min så glöm och dröm ;)

Cajsa

typ inget..skola och i kväll blir det konferens-gig. :P vad har du för dig för kul dÅ? :)

Katja

sv: ja :)

tack så mycket :)

Natalie

Fin blogg! =)

Love is forever ♥

hehe tack så mycket :)



det är bara bra med mig, med dig då? :)

Annika

ska umgås med min pojkvän, själv då ? :)

photoblog by malinhe,

SV. jodå, allt är bra med mig! Hur är det själv? :)

kram!

linnea

sv: okej =)

simone

sv: Tack din pudding! Hoppas du får en kanonkväll du med :D Står hemma och vet inte vad jag ska ha på mig, men när vet man det? Alltid samma visa..

S.

Han är snygg!

natta

ooohlala! han e ju för charmig



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: