by amanda

| Vardag
Jag har precis kommit hem från skolan och sitter och snackar lite med Becka på msn, trevligt. Jag ska bara vara hemma idag och ta det lugnt, plugga lite och så. Jag och mamma ska nog ta oss till biblioteket här också för att låna en varsin bok :p Men nu ska jag ta mig tid på att svara på alla era komentarer, så vi hörs senare. Pussar amanda <3
Emelie

Söt bild :)



Sv: nej det är ingen fara, gu va härligt, vart var du någonstans å hur länge var du utomlands? :D



Naw tack detsamma söt :) <3

I D A :)

sv. tack! ^^

jo själv är det bra faktisk. Är iretterad på mitt öra något är fel. Det brusar hela tiden i det men sj?

Annika

hej hej okej ingen fara :)

Jodå det är bra, själv då ? :)

E B B A

Sv; haha det är lugnt! :D vad kul, vart har du vart då? :)

Emma

hehe okej ;D de e bra sj

ABSSOLUTAARNELA

det är bra ;) självdå? :D

du är också söt, tack! :D

sandra

jag hoppas det men man vet aldrig.

moa

sv: åh va härligt! :D

vart har du varit?



det är super bra :)

med dig?

maria

sv: hej :)

okej, det gör inget ;)

det är bra med mej, sj då ? :)

vart har du varit ?

kram!

Lena

sv: jo det är bra här :)

matilda

Sv med mig är det också bra! :)

Emma

Ingenitng :Duddå

Emelie

Sv: ja justja, men härligt att få vara kvar lite längre? :) Men scary med vulkanen :P

hade du en trevlig semester? :)

ronja

sv: tack :D det är nog bara bra med mig, dig då? :)

bella :)

sv: okej, de gör inget :)

varsegod, de tkr jag att du ska va också!

sådär, lite sjuk fortfarande :(

kan jag få din msn? <3

kramar :)

One Tree Hill Blogg

SV: Okej :) Bara bra. :P Sjdå? :)

O L I V I A

sv;; okej :D hur var det? :)

det är bra med mig, själv? :D

Patricia Appelgren

din blogg är jätte fin, om du kollar min så ser du att datum och tid är under rubriken. men jag vill flytta datum & tid liiiiite längre till högre, kanske 4 mm. vet du hur man gör? skulle vara tacksam för svar!

Emma

Hej sötnos!

jag använder denna blogg just nu.

Du kan läsa i första inlägget om varför jag bytt blogg.



Puss

Sabina

sv/ Det är lugnt :) bara fint med mig, med digdå? Pusspuss



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: