by amanda

| Vardag

Jag sitter hemma och dricker te med mamma, mysigt. Jag har ju inte träffat henne på en hel vecka. Jag kom i allafall hem någon gång vid 20.45 j*vla kallt det är ute :O Hur som helst så kom Ida till mig tidigare idag och så gick vi tillsammans till skolan för att möta Annie, Lippa och Elin. Vi tjejor åkte till hammarbyhöjden men det var tråkigt så jag, lippa och elin åkte till donken istället. Åt lite och åkte sen till kärrtorp och mötte Ida, Annie, Erik, Muffe, Emil, Crippa, Matte & Venne. Efter en liten stund så drog Matte, Venne, Lippa, Emil & Crippa. Så vi andra gick till solariumet och värmde oss. Killarna solade lite tills jag och Annie drog hem till henne för att äta. Vi fixade oss lite och sen gick vi ut och var med Muffe, Erik & Emil. Vi gick runt lite och chillade sen i solariumet igen. Men efter en stund drog jag hem. Jag ska snart börja göra mig i ordning för att gå och lägga mig, är så trött ! Sov ingenting igår -.- Så vi hörs imorgon, då svarar jag på komentarer och lägger in bilder. Pussar ♥

vårat hotell vi bodde på ;)

Sandra

Det har hänt massor, slut mellan mig och min pojkvän bland annat..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: