hissar & dissar

| hiss/diss

* äkta vänner
finns det något bättre än äkta vänner ? som finns och hjälper till när man behöver det. alla behöver äkta vänner. jag älskar mina vänner, tack för allt ni gör för mig. ni får mig att orka fortsätta leva !

* komenterar + läsare
finns det något roligare än komenterar som man får ? att sitta och läsa och samtidigt tänka på att det finns flera som gillar vad man skriver och som gärna visar det genom en fin komentar ? dessto mer ni komentarar och visar att ni gillar den, dessto mer uppdatering och annat får ni. blir så mycket roligare både för er och mig då :)



* läxor
jag såg att filippa också tagit läxor på sin dissar lista och jag kan inte göra annat än att hålla med henne. nu på högstadiet så blir det så mycket mer saker att göra, svårare och mer ansvarsfulla grejer. jag vet inte hur många läxor vi får i veckan, men det är för många. jag kan inte ens hålla reda på de och komma ihåg vilka vi har när någon frågar. menmen, det är bara att bita ihop och göra sitt bästa.

bild lånad från google



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: