by amanda

| Vardag
dagens händelse !

jag, elin och matilda var påväg in på lektion när vi hittar en rolig sak .. jag tror att det är någon grej som markerar något när man byggarbetar eller något sånt. den låg mitt på skolgården så varför inte liksom ? vi ställde iallafall matilda i den och sen gick jag och elin runt med den + matilda i, runt i skolan. det var hur kul som helst, länge sen jag garvade så mycket :) skit många tittade på oss och kunde inte ens själva hålla inne sitt skratt. vi försökte få hanna att filma, men nejnej..
men det var fan vad tungt det var. bära matilda + någon plats sak liksom? uppför trappor, genom korridoren och lite allt möjligt. men det var hur kul som helst ! <3
Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

OK:)

Kolla in mitt videoinlägg igår. Jätte kul:)

matilda

eeu HAHA fan va ful jag va :D

matilda

eeu HAHA fan va ful jag va :D

matilda

eeu HAHA fan va ful jag va :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: