by amanda

| Vardag

jag sitter framför datorn i mitt rum så ska inte sitta kvar länge, ska bara visa att jag lever ! jag har i allafall precis ätit middag. jag kom hem för inte så länge sen, det var kallt ute och jag kände mig jätte trött. så jag gick hem och la mig framför tv:n. idag efter skolan så gick jag och annie till centrum där jätte många var, men bland annat olivia saga linn och lisa. pavel, thrife, viktor, adam, halat, robin och många andra var även också där. vi stog bara i centrum, åkte tunnelbana fram och tillbaka. och ja .. gjorde inte så mycket. men nu börjar programet jag kollar på igen så jag bloggar senare. pussar amanda <3









Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: