by amanda

| Vardag
dagen har varit en riktig chilldag ! jag ångrar verkligen inte att jag följde med ut och åkte båt. solen schtekte i ansiktet och musiken som jag valt dunkade på ! vi åkte till waxholm, stannade där och åt lunch, sen åkte vi till vår andra båt som ligger där för att hämta flytväster. satt också i båten och fikade. senare åkte vi hem fast senare än väntat. jag skulle vara hemma halv 6 men kom hem 20 över 6 och tjejmiddagen började 7 så jag fick otroligt brottom. ändå hann jag klä på mig, klippa naglarna och måla med ny färg. mina låånga fina naglar är i allafall borta nu, men växer snart ut igen ;) lika bra det .. i allafall så när jag var klar så skjussade pappa mig till tjejmiddagen fast vi hämtade upp matilda och elin på vägen. vi blev i allafall mötta med en välkomms drink. det var mycket trevligt, även om vi inte visste vad vi skulle göra.. många kompisar jag inte träffat på länge ! menmen, 2 hemliga gäster skulle komma. ena skulle vara bög och den andra skulle vara transa och väldigt närgången. och gissa vilka som kommer ? max och fredrik :) fredrik hade filippas kläder, peruk, klackskor, sjukt mycket smink och två bh:ar. max hade röd spray i håret, stora glasögon. filippas linne, kofta och jeanstight och otroligt med smink. haha, fan vad vi glodde. det var skit kul, alla as garvade :) menmen, de bytte såklart om till sina riktiga kläder men behöll sminket. det slutade med att jag och erika gick hem vid 10, vi tog sällskap :) men nu ska jag ladda in bilder, så ni får det i nästa inlägg. flera bilder kommer att komma senare eller imorgon. pussar

jag i peruk .. sexig va ? ;)
Datorflickan-Foto & Datorblogg

Tack så mycket! :) Det är en Nikon D60 med standardobjektivet (18-55mm) ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: