by amanda

| Vardag

jag följde med de och var med micke i allafall, jag ångrade mig =) fast vi var hemma hos mig så följde med kan man inte direkt säga men i allafall. vi gjorde typ ingenting, chillade & lyssnade mest på musik. de har i allafall precis gått för annie och natou skulle hem så micke drog också. jag själv hade tänkt att åka till mamma för att hämta kläder + lite annat men pappa kommer aldrig hem så det blir nog försent .. så får nog göra det imorgon, jag klarar mig säkert. men nu ska jag kolla bloggar, pussar amanda <3

alicia

sv:haha, varsegod



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: