by amanda

| Vardag
hej sötnosar. sitter och äter middag som består av tomat och avokado. jag var inte speciellt hungrig så jag tog bara något litet och nyttigt. idag har jag och matilda varit i stan, orkade inte åka till sickla. vi åt på donken och små shoppade lite. efter det skulle vi åkt och träffat leonard och micke tror jag men leo dissade oss så vi sket i de och åkte hem. jag mötte mamma så åkte vi snabbt till pappa också. men nu ska jag äta. pussar


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: