by amanda

| Vardag
hello. nu sitter jag hemma hos ida och chillar. mysigt !
jag mötte henne i skärmarbrink runt 3. vi åkte direkt till kärrtorp men ingenting hände där så vi åkte till t-centralen istället. vi köpte glass på donken och chillade runt i olika affärer. efter någon timme kom pavel thrife basse adam och någon philip. vi gjorde typ ingenting, adam och philip drog. vi andra gick till donken för att killarna skulle äta. efter det åkte vi till skanstull och drog till sös.. menmen, ingenting speciellt hände. killarna drog för att träffa matilda och denise så jag och ida åkte hem till mig och hämtade grejer. sen till hammarby höjden för att käka pizza :) efter det kärrtorp igen för att träffa kenny benny och paul. stog i centrum med även basse pavel thrife robin halat någon nils. vi stog och snackade sen följde de med oss till farsta när jag och ida skulle hem. menmen, nu ska jag läsa bloggar. kisses <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: