by amanda

| Vardag
hallo :) jag är nog sämst på att uppdatera men det är faktiskt lov.. !
igår så var jag med matilda basse pavel och thrife. jag och matilda träffades först och åkte direkt in till stan. kollade runt lite och drog sen hem till henne, åt lunch och sen ut igen för att träffa matte muffe och leo. men de var skit tråkiga så jag och matilda drog igen. vi gick till centrum där vi träffade pavel och thrife. en stund senare så kom även basse. vi stog mest i centrum och chillade. sen åkte jag och matilda hem till henne, hämtade grejer och sen hem till mig. hämta mer grejer och åt lite sen mötte vi killarna igen. vi gick runt hela skogskyrkogården, sen hem till basse. chillade och sen hem till mig. lämnade väskor och sen ut igen. vi gick till affären och köpte glass sen hem till mig och lämnade den. vi var kvar hos mig en stund, gjorde nästan ingenting. jag och matilda åt pannkakor och sen drog pavel och thrife. jag matilda och basse tittade på tv, och höll på med varandras mobiler. sen drog basse.. jag och matilda tittade på filmer och chillade. vid halv 3 somnade vi i allafall. jag och matilda vaknar halv 1 av att mamma ringer och säger att jag ska komma till globen för att vi ska fixa id-kort och bankkort typ. så upp direkt och fixa sig sen iväg. när vi var klara så skulle jag träffa matilda men hon kunde bara vara i 40 minuter så då pallade inte jag. jag träffar någon annan istället, jag kommer snart igen. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: