amanda tycker till

| Åsikter

om fjortisar !

jag tycker att de är överdrivna.
de ber om uppmärksamhet, ser äckliga ut, gör bort sig och ..
förut avgudade jag fjortisar. jag vill se ut som dom, göra som dom och bete mig som dom. jag skäms än idag för bilderna som finns kvar från wannabe tiden. nu när man ser någon på stan till exempel som ser ut som man själv gjorde för 3 år sen så vill man bara gå fram och förklara hur pinsamma de är. folk får se ut som de vill, jag accepterar det. men att be om uppmärksamhet, big no ! de flesta har en riktig attityd och försöka alltid känna sig bättre än alla andra. det är min åsikt, vad tycker ni själva ?

bilder lånade från google


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: