sluta blogga?

| Vardag
bloggen tar så otroligt mycket tid, så jag har funderat lite.
borde jag radera och sluta blogga ?
uppskattar ni ens det jag skriver och lägger ner så mycket tid på?
jag vet inte längre :(
Cecilia

Jag funderar också på att sluta blogga för det är ganska jobbigt ibland, men man vill samtidigt inte det. Jag vill verkligen inte att du ska sluta blogga för du har gjort det ett tag nu, kasta inte bort alla inlägg nu gumman ;)

Cecilia

Jag funderar också på att sluta blogga för det är ganska jobbigt ibland, men man vill samtidigt inte det. Jag vill verkligen inte att du ska sluta blogga för du har gjort det ett tag nu, kasta inte bort alla inlägg nu gumman ;)

Cecilia

SV: Åh tack älsk :)

Men senare någon gång så blir det säkert så att man tar bort den!

ahlbomlindh.blogg.se

nej sluta inte <3

Cecilia

Aa jag vet, och det är jävligt länge så förstår att du har tröttnat..<3 men tänk allt du skrivit och så, det blir bortkastat för allt du har lagt ner och skrivit varje dag när du kan ha gjort roligare saker men det är klart det är roligt att blogga dom gånger du har gjort det, och det tar ju inte så lång tid iförsej :)

Anonym

sluta inte, din blogg äger !

Anonym

sluura inte!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: