by amanda

| Vardag
nu har jag ny header, visst är den otroligt fin ? tack filippa älskling, synd bara att det är ett mellanrum till vänster. varken jag eller filippa får bort det och becca vill eller orkar inte hjälpa mig "/ om ni kan så får ni gärna höra av er till mig ! jag har inte gjort så mycket mer ikväll än att läsa bloggar och tittat på guds flickor eller vad det heter. glömde förtillfället (a) ska dra, komentera vad ni tycker om min nya header ? <3
Cecilia

Den blev otroligt snygg gumman! =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: