by amanda

| Vardag
hallo ! jag sitter hemma hos filippa och chillar, slaggar här idag :)
efter att ha varit i nacka forum drog jag till bagis och träffade filippa matte och leo. vi åkte till kärrtorp och träffade några. efter ett tag drog jag annie och lippa hem till mig för att hämta grejer och sen ut igen. eller annie drog hem och jag och filippa köpte pizza till middag. efter det tågluffade vi till odenplan och sen tillbaks till kärrtorp igen där vi träffade massor. så resten av kvällen gick typ ut på att luffa med vänner i centrum och åka tunnelbana. men nu ska jag och filippa schteka , kisses ;)

jag vill tillbaks, ni betyder så mycket. jag älskar er !
alla i klassen är inte med på just den här bilden men alla är lika mycket älskade.
gamla klass 6a, fanns det något bättre ? <3
Filippa

nej det fanns inget bättre, älskar dig tvilling!

disente

Sv. Okej, new moon? :)

Nä, ta det lugnt bara :)

amanda

är det nåtarö? :o

har frågat förr jag vet, men minns inte om jag fick ett svar :p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: