by amanda

| Vardag
du är så upptagen med dig själv och dina killar så du själv inte märker hur mycket skada du gör för dina vänner. jag förstår dina känslor för honom, jag vet hur det känns. men för dig, vad går först ? pojkvän eller bästakompis ? jag vet att du hade svarat bästakompis men du bevisar det inte. det är frustrerande. att titta på utan att kunna göra något, du lyssnar ju inte. jag försöker, sakta men säkert. men du blir bara sur, åh ! jag är trött på att det alltid är jag som ska försöka göra allt för att det ska fungera, medans du inte gör någonting. om du bara visste hur mycket jag tänker på dig, på allt vi hade. men ingenting finns kvar, vi båda kan låtsas. men båda vet att det inte är som förut. det finns någon osäkerhet mellan oss. du förstår inte, jag orkar inte !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: