by amanda

| Vardag
hej alla sötnosar. jag har suttit framför tvn i timmar känns det som. jag skulle egentligen ut och träffa Ida men jag hade ingen lust att stå i centrum ännu en kväll igen så jag stannade hemma. idag har jag och ida sett new moon. den var så jävla bra, ni som inte har sett den borde verkligen se den. jag tror att jag är kär i taylor lautner, jacob i filmen ;) han är så sjukt snygg, hans mage.. grr ! inann filmen gick vi i allafall runt i stan och kollade lite, vi köpte båda varsin tjocktröja också. efter filmen drog jag hem för att äta, efter maten skulle jag som sagt ut men valde att stanna hemma. men nu ska jag dra, återkommer senare. pussar amanda ! <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: