by amanda

| Vardag
hello :) jag har precis gjort massor med läxor och är fortfarande inte klar men jag ska fortsätta efter jag bloggat och svarat på komentarer. idag efter skolan satt jag kvar en stund för att fixa en engelska uppgift och sen drog jag filippa och matte hem till mig. vi kollade på tv och gjorde typ ingenting. eftersom de bråkade all the time så tröttnade jag och låg bara framför tv:n. vid 5 blev jag hämtad av farmor och vi åkte till sickla och åt på en italiensk resturang, mums ! och efter det gick vi runt och tittade på massor av julklappar. sen åkte jag hem, gjorde läxor och nu framför datorn. men jag ska svarar på komentarer och sen blir det andra avenyn senare. men jag återkommer senare, kisses ;)
Cecilia

Sv; tack honey <3

Jo förresten, du vet när man tycker på kommentera asså när man ska kommentera inlägget? Hur ändrar man färg där? Du gjorde det till mig en gång ;)

M A T H I L D A ♥

SVAR Tack ;)

F R I D A M [freedom]

Lägger till dig nu då! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: