by amanda

| Vardag

nu ska jag gå och duscha, och sen gå och lägga mig. jag hade svårt för att somna igår, och när jag precis somnat så vaknar jag av att jag har fått näsblod. det forsar som f*n och hela kudden och blodig, menmen så jag ska försöka somna i tid. jag är inte alls trött men blir väl det senare. pussar amanda <3

joel

sv; jo det är bra. själv? :)

Bella

bbrupå.. jag har fått så mycket hjälp så jag vet ej.. sök på google .D

Bella

inte så dykrt.

hanna

Näsblod? Usch vad obehagligt :(

tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: hehe det kan jag tänka mig! :*

Carro

svar:hejhej :) Allt bra idag ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: