amanda tycker till

| Åsikter


om fjällräven & canada goose jackor !
jag funderar på att köpa bellas fjällräven jacka, det är klappat och klart. jag får, men bella har höjt priset på 300 kronor så nu är det inte längre säkert. jag vet inte om bella kan sänka lite eller om jag måste tvinga mina föräldrar yttliggare. jag vet ju inte hur jackan ser ut eller något förutom att den är oliv grön, jag måste snacka mer med henne först. jag satt i allafall och kollade runt på blocket och såg en super fin alldeles ny canada goose jacka som säljs av själva canada goose. den är helt ny, ingen har användt den. så jag har mailat tjejen och väntar på svar. går min vilja igenom köper jag nog den istället.

jag tycker i allafall att båda jackorna är superfina och jätte sköna, speciellt fjällräven. men jag vill hellre ha en canda goose eftersom jag själv tycker de är finare. jag vet inte, men fjällräven har/hade ju en fjortisstämpel förut ? men jag bryr mig inte speciellt mycket, bara jag själv vill ha den. vad tycker ni? fjäll eller gås ? :)

bilder lånade från google