by amanda

|
nu har jag precis ätit och sitter och övar till mitt matteprov imorgon. jag hade egentligen det idag men jag hade lite problem med "hastighet" så jag fick vänta tills imorgon och öva ikväll. vi hade egentligen prov imorgon och idag eftersom vi har en " a del " och en " b del " men eftersom att jag inte fattade allt så ska jag göra a delen imorgon och b delen nästa vecka, och det är jag faktiskt inte ensam om så mobba mig inte (a) imorgon ska jag till björkhagens skola igen eftersom jag faktiskt slutar 14:15 imorgon med annie och matilda. vi ska vara med denise en stund i allafall, men jag skriver mer ikväll eller senare. puss <3
Nadaa

jättefin blogg (: <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: