by amanda

|
hejsan allihoppa ! idag efter skolan drog jag angelica och hanna in till stan för att köpa jenastights eller vad det heter till annie. svante följde också med och vi skulle möta elin eller något sånt med stan. men elin kunde inte komma för hon var med tilda och kunde inte bara lämna tilda (?) så då stack svante också. för han sa att han bara följde med för att träffa elin :s så han drog hem och vi stannade kvar, när vi var klara tog vi en glass på donken och sen åkte vi hem till hanna. där pratade vi och åt pizza. sen åkte annie hem för hon skulle vända sitt rum uppochner eftersom hon tappat bort ditt sl kort. jag och hanna stannade kvar, satt och pratade och till slut ringde vi en kille jag pratat med på playahead förut. vi pratade med honom i flera timmar, säger vi (a) hanna skulle på något möte vid 18:40 sen så jag följde henne till kärrtorps centrum och sen gick jag hem. hela vägen till centrum pratade vi med honom, och när jag gick hem. sen så ringde han också för en stund sen. jag vet inte om han ringer snart igen men jag hoppas det för det var faktiskt kul att prata med honom (a) men nu ska jag gå, puss & kram amanda <3 här kommer några bilder från gårdagen : )
   
sean

söta

sean

söta



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: