by amanda

|
hejsan alla sötisar ! idag gick skolan bra, det var faktiskt ganska najs i dem nya klasserna. fast det är jue bara 2 veckor till (a) menmen, efter skolan väntade vi tills annie slutade och sen gick vi till centrum och väntade på att phille skulle komma för han skulle vara med joel och joel hade kommit till skolan för att vänta på oss. i centrum stog också mattias, max, fred, fredrik och tobias så vi stog med dem, pratade och åt typ bullar eller något som dem hade köpt (?) : ) när phille kom sa vi hej till honom och sen gick vi hem till annie och letade efter hennes sl kort men vi hittade det inte "/ och så tog vi lite bilder, och älsklingen filippa flyttade jue i lördags så vi gick hem till henne snabbt och kollade lägenheten, åt 2 mackor var och sen åkte vi till skarpnäck. tog tunnelbanan tillbaka till björkhagen och filippa sprang till sin tandläkare. påvägen mötte vi ivar så vi följde med honom till björkhagens skola och sen så gick vi och mötte filippa vid tandläkare igen och ivar gick hem. sen skulle annie filippa och filippas mamma till bagis för dem skulle äta middag tillsammans men jag orkade inte följa med dit så jag gick hem. jag har försökt ladda upp bilderna på datorn, men jag fattar inte hur man gör så jag måste vänta tills pappa kommer hem vid 7. jag tror att han kan men kan han inte så kommer dem någon annan dag (a) men nu ska jag gå och ta mig ett äpple. men jag bjuder på några sjukt fina bilder från i sommras. puss <3
   


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: