by amanda

|

nu har jag precis vaknat, jag är hemma från skolan idag för att när jag vaknade hade jag fortfarande lite ont i magen och jag kände mig lite yr. pappa hade redan gått hem ifrån när jag egentligen skulle gå upp så jag ringde honom och sa att jag ville vara hemma och det fick jag såklart men jag får inte gå ut senare och vara med kompisar då. men i allafall så gick jag och la mig sen och somnade såklart om tills nu. jag kunde inte somna igår heller så det var riktigt skönt att få sova ! jag tror att jag snart ska hoppa in i duschen om jag orkar annars gör jag det ikväll och så får vi hoppas på att jag blir frisk till imorgon för jag hatar verkligen att vara hemma från skolan när ingen annan som man känner så jätte bra är det. men som tur är så är en tjej i min klass hemma och en annan som jag pratat med förut lite grann. men nu ska jag äta frukost tror jag, men jag slänger upp ett inlägg senare. dagens bild är på världens sötaste linn pettersson älskling ! puss amanda <3

Pernilla

krya på dig amanda :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: