by amanda

|
hej, sitter hemma och har sjukt ont i magen. jag skulle jue vara med annie lippa elin och tilda idag men jag hade så ont i magen och mådde illa så jag vart tvungen att gå hem. när jag kom hem så kunde jag knappt ta mig upp för trappan men när jag väl hade gjort det så tog jag av mig jeansen och somnade. sen vaknade jag någon timme senare av att karro skulle ut så jag la mig under täcket för det hade blivit riktigt kallt ! sen somnade jag om och vaknade vid 17:45 av att pappa ringde och frågade varför jag inte hade svarat. och min mobil hade laggat också ! det stog att det inte fanns någon täckning så jag kunde inte skicka eller ta emot sms. jag gick i allafall upp sen och nu väntar jag på att pappsen ska komma hem och göra middag till mig. jag vart lite otrolig när jag kom ner också, för tv:n stog på och dörren var olåst ? och jag som hade sovit på övervåningen ! jag har faktiskt fortfarande lite ont i magen men det är betydligt bättre. här kommer lite bilder från de senaste dagarna. puss & kram amanda <3
     
Larven

Du får krya på dig ! <3



Kram<3

jjuliaah

sötnosarna denise, tilda & amanda :) <333333



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: