by amanda

|
jag sitter fortfarande hemma utan att vara med någon, jag har gjort en massa ny header's eller vad man säger men jag ska inte använda dem just nu. jag kanske bjuder på dem senare men inte just nu. saga håller på och hjälper mig med en annan bild som jag faktiskt vill ha som header men vi får se om den blir bra eller inte. men nu ska jag dra mig till duschen, puss och kram amanda <3

en bild bjuder jag på bara för att jag är så snäll : )


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: