by amanda

|
hejsan allihoppa ! jag kom hem för 25 minuter sen ungifär och då drog jag och mamma direkt till affären och handlade godis till mig (a) sen gick vi hem och åt middag, efter det satte jag mig framför datorn och nu ska jag precis ut och träffa tova. jag vet inte vad vi ska göra och vi får se om vi sover över .. det skulle vara kul eftersom det var så himmla länge sen. men hemma hos matilda så kollade vi i allafall på tv, städade och var inne på datorn fast lyssnade mest på musik. men nu har jag brottom att möta tova. jag bloggar senare, puss & kram amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: