by amanda

|
hej sötnosar ! nu har jag precis kommit hem, jag sitter och lyssnar på musik och äter billys pizza (a) jag kanske skulle vara med amanda idag som sagt men det gick typ inte för hon ville att jag skulle komma till huddinge men jag hittar inte dit och hon orkade inte komma hit för det var för långt. så det gick inte .. men kanske en annan dag, vi får se : ) många andra var upptagna idag också men vi får se om jag går ut senare. jag har verkligen ingen lust att bara sitta hemma en fredag i allafall. jag såg inga kändisar idag och repetionen började precis när jag slutade "/ jag fick sluta halv 2 idag, sista dagen jag var där ! jag kommer sakna det faktiskt, jag tycker själv att jag fick bästa praktiken (a) idag fick jag fixa med grej på datorn, kundnummer eller något sånt hette det. sådär roligt, bytt lampor, chillat och annat. men nu ska jag dra, orkar inte skriva mera just nu. men här kommer en bild på sötnosen amanda <3
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: