by amanda

|
hemlis: Går vänskap före kärlek enligt dig?
svar: vänskap går före kärlek för mig ja. om man sviker sina kompisar för kärleken och sen blir dissad så har man jue inga vänner kvar eller hur? därför går vänskap före för mig, men kärlek är vänskap och vänskap är kärlek satt ..

Anonym: har du o annie glidit isär ?
svar: jag vet inte riktigt, vi pratar i telen varje dag, vi går i samma klass och så men vi är inte lika ofta efter skolan längre så jag vet inte riktigt helt enkelt "/
anonym

har du haft självmordstankar?

hur nära har du varit i så fall?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: