by amanda

|
hejhej, nu har jag precis vaknat hemma hos filippa. jag tänkte lägga in en massa bilder igår från gårdagen men filippas dator blev konstig och jag ska jue bli firad idag och på middag i norrtälje ikväll så jag tror inte att jag kommer kunna lägga in bilderna idag. menmen, mamma väckte oss för jag ska vara hemma halv 1 tror jag för jag ska fixa tårta. gästerna kommer klockan 2 och då ska jag vara klar. vi hann inte se klart på filmen igår så vi ska försöka hinna nu, så nu måste jag gå. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: