by amanda

|
hejsan allihoppa ! jag sitter hemma hos mig med Tova, Filippa & Siobhan . Vi kör just nu buzz på playstation och även syster är med men hon ska snart ut. idag ska jag sova hos filippa. idag efter skolan kom tova till våran skola och vi drog till stan. jag filippa och tova. vi åkte in till hötorget och gick till donken och åt igen (a) haha, jag vet att det verkligen inte är bra menmen. när vi ätit gick vi runt och kollade lite och sen åkte vi till skarpnäck och ringde siobhan. hon ville såklart vara med oss och när hon kom så drog vi till björkhagen. där ser vi zebbe och hans kompis så vi följer efter honom fett långt. och till slut så drog dem hem till någon av dem tror jag så vi åkte till kärrtorp och pratade lite med ankan. sen såg vi syster så vi följde med henne hem och när vi kommit hem sjöng vi singstar och spelade dansmatta. och ja, nu buzz. men nu ska jag vara lite social mot dem, men jag skriver mer när jag kommit till filippa. glöm inte att elin fyller år idag, grattis elin älskling ! puss & kram amanda <3
 
elin födelsedagsbarnet. 13 idag, jag älskar dig <3

jag & leon ritad av annie (?) : )

mina, elins & angelicas.

elin & svante, <3
amandas

hejsan hejsan bara satt du vet är jag värkligen insatt i din blogg och jag läser den minst varannan dag, men den dära bilden på jejen och killen där nere är dom ihop eller? det står ju typ inget där nere

Anonym

är elin och svante tms ?:)

Anonym

Näe dom är inte tsm

Anonym

Näe dom är inte tsm



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: