by amanda

|

nu har jag precis kommit hem. när elin slutade drog hon och jag till björkhagen. filippa och annie hade redan varit i björkhagens skola och mött my & li. så jag och elin kom lite efter, först stog vi bara och pratade och sen tänkte vi ta tunnelbanan mot skarpnäck. och så ser vi radwan ! jag har inte träffat honom sen i sommras typ "/ så det var ganska najjs, han skulle hem till skarpnäck så vi följde med sen tog vi tuben tillbaka mot åkeshov. i kärrtorp ser vi linnea, lisa och sanna så vi byter vagn och följer med dom till skärmarbrink. sanna som kom hem från thailand igår natt också efter att ha varit där i 3 veckor så det var härligt att få träffa henne och dem andra igen ! och i skärmarbrink ser vi också becka, maia och agnes. dem var det också länge sen, så vi sa hej till dom med ! dem skulle också av i skärmarbrink så vi alla gick av där och sen 2 minuter senare så kom tunnelbanan mot farsta och dem andra skulle på den så jag, annie och elin ville också hoppa på så jag och elin gjorde det medans my och filippa höll i annie eftersom dem inte ville hoppa på. vi åkte till blåsut och sen gick vi av och åkte tillbaka igen. sen när tunnelbanan kom så åkte vi till kärrtorp och fikade. och så satt vi där skit länge och sen gick jag hem. för jag mådde illa igen "/ men nu mår jag bättre men har lite ont i huvudet. jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk igen !  pappa och syster är på bilmässan tror jag så jag är ensam hemma. vi får se om jag ska vänta med att äta tills dem kommer eller äta ensam. jag har jue nyss fikat men vi får se i allafall. någon mer än jag som stör sig på att playahead inte fungerar typ ? i allafall inte för mig : ( det går inte att se bildera, hoppas det fungerar snart annars har jag ingen lust att ha playahead längre ! fast jag har jue uförsig vip tills oktober för en massa av mina älsklingar har köpt till mig utan att jag märkt något (a) men nu måste jag gå, pussar amanda <3 här kommer en bild jag gjorde på picnik igår, fin va? (a)

Linda.

sjukt fin gumman =) <3

Anonym

not



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: