by amanda

|
hejsan allihoppa. jag sitter hemma och har precis kommit hem. jag har varit med elin, micke och rikard idag. vi gick hem till mig efter skolan och micke visade någon video på datorn som jag stängde av direkt för den var inte direkt mysig. elin har jue tappat bort sin mobil som jag skrev i ett tidigare inlägg men vi ringde hennes mobil idag och då svarade en lärare på våran skola. hon hade hittat den och var fortfarande kvar i skolan så vi gick dit och hämtade den. den hade legat djupt nere i snön i 2 dagar men var fortfarande vid liv. batteriet hade inte laddat ut, men det komiska var att den fortfarande fungerade ! ljudet, bilder .. allting var kvar precis som innan ! menmen, vi gick ifrån skolan och micke skulle på träning så han och rikard drog. jag och elin åkte till globen och åt på donken sen åkte vi till kärrtorp och träffade tobbe och max. men det var så kallt så vi gick hem. elin hade träning, tobias och max också så de drog och jag gick hem till mig. ingen är hemma ännu : ) vi hade i allafall hemkunskap idag i bagarmossens skola, jag tog bild på det jag och alex lagade så det kommer en bild senare. men tills dess får ni nöja er med en på mig. pussar amanda <3

en bild från i sommras 2008 tror jag. så såg mitt hår ut innan jag började färga och hålla på -.-
Gabriela

Fint hår :)

x)

Anonym

fan vad fin bild på dig gmn!!

daniella

hoppsan, komment från mig :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: