by amanda

|
nu har jag precis ätit middag för en stund sen. det blev ingen utgång för vi orkade inte vara ute eftersom det är så kallt och vi ville inte vara inne hos någon av oss efter det som hände i sommras. men det är ingenting jag tänker ta upp här på bloggen. jag ska snart fika, jag väntar bara på att kaffet ska bli klart. inte för att jag ska dricka men jag fikar jue med familjen och pappa och tess vill ha kaffe : ) imorgon skulle jag träffa någon men jag kommer verkligen inte ihåg ? så jag ska nog vara med elin, om inte hon dissar mig för tilda idag också. jag skulle egentligen vara med elin idag som jag skrev i ett annat inlägg från igår, man tilda sa att hon också skulle vara med och då tappade jag lusten och ville helt enkelt hellre vara med ida ! dessutom så blev det jue typ kaos, matilda tappade bort elins mobil som hon fick i julas tror jag så den är jue faktiskt ganska ny. och matilda måste köpa ny för sina egna pengar, och det är jue snart sommar så då vill man jue ha mycket pengar till kläder och annat fint. men matilda ska betala mobil hon istället .. "/ ganska synd men det är 3 gången matilda tappar bort mobiler. haha, men nu ska jag fika. puss & kram amanda <3
matilda

Om jag ska vara exakt amanda så har jag tappat bort 5 mobiler med elins, och alla förutom elins var under ett halvår.

:)

Haha, stackars Matilda X)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: