by amanda

|
hejsan allihoppa ! nu har jag precis kommit hem. efter det förra inlägget jag skrev så drog jag direkt ut och träffade hanna i centrum. jag ringde henne och frågade om vi kunde träffas fast jag egentligen hade bestämmt att vara hemma, menmen : ) vi möttes samsagt i centrum, men vi såg inga där så vi tänkte åka fram och tillbaka med tunnelbanan en stund för vi hade inget annat att göra. men så precis då så hörde vi matilda skrika nerifrån så vi sprang ner och så står matilda venne max och fred där och väntar på denise. vi väntar med dem i typ 30 minuter och sen kom denise. vi stog och pratade i centrum och sen kom elin och annie. matilda och denise drog till tilda och elin gick hem. vi andra stannade kvar i centrum och pratade och bara hängde där (a) sen skulle max på match så han stack och jag hanna och venne åkte till hammarbyhöjden och sen tillbaka till kärrtorp. när vi kom till centrum igen kom vi på att vi skulle gå till kärrtorps ip och kolla på max match. vi gjorde det och klockan 5 drog annie hem och sen kom denise och matilda. fast vi visste inte att dem skulle komma, vi stog där och kollade på matchen, pratade och sådär och sen blev jag upphämtad eftersom jag skulle bort och dem andra stannade kvar. när vi i allafall kom till dem vi skulle till så spelade vi lite på mobilen och en massa annat och sen var det middag, efter middagen kollade vi på film och sen kom karros kompis dit (?) : ) vi kollade på en till film och sen tog vi en taxi hem. så ja, nu har jag precis kommit hem som sagt. men nu ska jag läsa lite bloggar, puss & kram amanda <3
Linnea

Hur ser jag ut? <33



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: