Lär dig att älska din kropp !

|
länge länge, i flera år har jag haft dåligt samvete över min kropp. jag lärde mig aldrig att acceptera hur jag såg ut, hur jag var byggd. jag har alltid tyckt att jag haft för stora höfter, för tjocka lår och för stor näsa. det finns flera fel men jag har helt enkelt lärt mig att leva med hur jag ser ut. det är viktigt att vara nöjd med sin kropp, känna att man trivs i sitt egna skal. om man inte gör det så finns det heller inget ljus i framtiden. det finns men tänk så mycket ljusare dagen skulle vara om du gick ut och tänkte "fan vad jag är snygg idag" liksom hur kul är det att gå runt och känna att man är jätte ful den dagen. det finns dagar då jag verkligen vill stanna hemma för att jag känner mig extra ful, men det är bara att bita ihop och gå ut i allafall. alla är unika och just du är fin på ditt egna sätt. stå på dig och låt ingen trycka ner dig. lär dig att tycka om det du ser i spegeln. stå framför spegln och berätta för dig själv hur snygg du är, tills det känns bra. det lönar sig, tro mig. gör det som känns bäst för dig själv. så länge du är nöjd så kan ingenting hindra dig. för din stolthet, den kan ingen ta ifrån dig.
  
Julia Stjerna

man kan inte ha dåligt samvete över sin kropp

du förstår inte ordet rätt

om du gör något,

tex sviker din vän

då kan du ha dåligt samvete över vad du gjorde

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

de heter inte dåligt samvete, de heter dåligt självförtroende ;)

gå gärna me i min tävling :)

evelina

du är ju jätte söt!<3 folk säger att jag e smal hela tiden men jag bryr mig inte<3

Anonym

du har snygg kropp<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: