by amanda

|
hej darling, jag är nu hemma men ska snart gå ifrån datorn och packa inför klassresan. vi åker jue på klass resan på onsdag till på torsdag bara en natt men kul att få vara med klassen i allafall eftersom vi splittras på måndag. jag har för mig att vi skulle få veta klasserna imorgon men jag är inte säker. i allafall så gick jag och filippa hem till mig efter skolan för att byta kläder. vi åt glass framför tv:n och sen bytte jag kläder och hon tog av sina hudfärgade leggings så vi hade halvbara ben. sen bar det iväg till medis. vi tog tunnelbanan för att leta efter ett fik men hittade inget så vi tog ett låg i söderhallarna. efter vi fikat gick vi till götgatan och provade hur mycket kläder som helst på gina tricot. vi skulle försöka hitta en skolavslutnings klänning till filippa men hittade ingen där så vi åkte till hötorget/t-centralen och letade där. även där provade vi allt vi såg, och efter det typ då klockan var 6 och vi hade hittat en tunika som filippa ska ha så tog vi en liten hamburgare på donken och sen åkte vi hem till henne. hemma hos henne åt vi middag och hade kittelkrig sen skulle jag tydligen hem för mamma skulle möta mig så filippa gick med mig en liten bit sen orkade hon inte mera. jag och mamma stannade en snabbis hos pappa för att hämta lite kläder jag skulle hämta. sen gick vi hem igen, jag hängde upp tvätten och satte mig sedan vid datorn. men nu ska jag packa, fixa skolavslutnings kläderna och lite annat. pussar <3
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: