by amanda

|
hejhej, vad gör ni ? jag sitter hemma hos mig med matilda och bloggar. hon slaggar här idag så det blir mysigt =) hon åker ju snart till spanien så det kanske är sista gången vi sover över innan det .. 2 veckor utan henne. jag kommer sakna dig som in i helvete matilda. i allafall så drog jag hem till matilda förut och väntade medans hon gjorde sig klar. sen åkte vi till grönan och träffade tim där. det var kallt och inge kul så de åkte frittfall en gång och så gick vi skrattkamaren och sen drog vi hem. vi åkte hem till mig i allafall. hemma hos mig satt tim framför datorn medans jag och matilda plattade håret eftersom vårat hår hade blivit alldeles för lockigt av regnet "/ sen satt vi framför tv:n och kollade, tim somnade lite också men det säger vi ingenting om =) vi gjorde lite annat men inget intressant. vi gick i allafall och mötte andre sen och så gick vi till centrum för de skulle handla något att äta. när de gjort det gick vi hem till mig igen. vi kollade lite på tv och fottade varandra, skit kul =) sen körde vi playstation. denise linnea ella och sanna kom oväntat, haha så jag jag bad de andra gå upp och så släppte jag in tjejerna. tim och andre visste ingenting från början men tjejerna hade i allafall gömmt sig i källaren men blev busted efter en stund. same shit, vi hade skit kul ikväll i allafall. vi gjorde inte så mycket mer, stog och samtalade en stund sen drog alla förutom jag och matilda. vi åt middag och nu bloggar vi båda. jag bloggar mera sen, pussar amanda <3
   


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: